30 Kasım 2015 Pazartesi

İkinci El Eşyamı Satmak İçin Verdiğim Tepkiler

Gerçek hayatımızda bizi sıkıntıya sokan rahatsız  eden bir çok neden var ben bunların içinden belki de aklınıza şimdi gelecek olan hatta geldiğinde evet ya gerçekten de durum böyle yada böyle oluyor diyeceğinizden eminim olduğum bir paylaşım hazırladım.

İkinci El Eşyamı Nasıl Satarım

İkinci El Eşyamı Kim Alır
2.El Eşya Alan Yer

1. Aklıma İlk gelen soru ikinci el eşyalarımı elden çıkarmak için İkinci El Eşya Alan Yerler Nerden Bulabilirim ? Sorusuydu Elbette.Eğer yüksek rekabet anahtar kelimenin SEO konusunda istemciden bir atama olsun

2. Sonra İkinci El Eşya Alan Yer Konusun da Bir Sürü Firma Olduğunu Gördüm ve Bir Ara Çıldırır Gibi Olmuştum.

Eğer anahtar kelime rekabet analizi yaptım ve zor bir olduğunu fark edince.

3. Şu Anki Halime Gelince Evdeyim ve Bilgisayar Başında Eşyalarımı Alacak Bir Yer Arama Mücadelesi veriyorum.

 Ve şimdi temel off sayfa SEO bağlantı teslim saatleri dahil taktikleri, yorumlama, forum sunulması, vb ile başladı

4. İkinci El Eşyalarımı Satmak İçin Araştırma yaparken karşıma aradığım sonuç çıkmayınca tek söylediğim yoo ne hayır hayır olamaz gibi ifadeler oluyor .

Eğer konuk mesajlar için blogcular sorulduğunda, burada blogcular çoğu cevap nasıl

5. Artık Komşulardan Bir Kahve ve Birazda Yardım almaya karar verdim belki de onların bir tanıdığı olabilir ikinci el eşya alan yerler Konusunda

Ancak bazı blogcular kabul etti ve zor iş bir sürü sonra kapalı sayfa SEO kampanya tamamlandı

6. Şimdi Nemi Yapıyorum? En sonunda buldum eski eşyalarımı alacak bir mağaza ve beklemedeyim bir an önce gelseler ve eşyamın ödemesini yapsalar diye.

Ve şimdi bekle

7. Hala Bekliyorum Bekliyorum Bekliyorum...

Daha fazla beklemek

8. Evvet İşte Geldiler galiba ikinci el eşyalarımı en sonunda satacağım.

 Eğer öğrenince bağlantı ikinci sayfanın son noktaya sıralama olduğunu

9. Eşyalarımı Aldılar Anlamsız Seviniyorum Nedense Ancak Ben bunun anlamsız olduğunu şimdilik bilmiyorum.

Bağlantı Google ilk sayfanın ilk noktaya sıralamasında başlar birkaç gün sonra,

10.Sonradan Öğreniyorum ki Eşyalarımı Çok Ucuza Satmışım ve Yakınlarımın alay konusu haline geliyorum.

 Matt Cutt beyanı düşündüğümüzde, 'Misafir SEO amaçlı blogging öldü

11.İsyanlardayım ve Ben Nasıl böyle bir hata yaparım diye kendi kendime kızıyorum.

Trafik kaybetme başladığınızda bir rakip Google Adwords tercih etti, çünkü

12. Artık Geceleri Uyuyamaz Hale Geldim Kandırılmak En çok gururuma dokunan.

Biraz daha fazla trafik kaybettiğinde çünkü Google algoritması güncellemeleri ve ikinci sayfada link değişimleri

13. Ailecek Umudumuzu Kaybettik ! Başka kullanmadığım eşyalarım da var ancak ya yine kandırılırsam ? Endişesi Kafamdan Hiç Çıkmaz hale Geldi.

Şimdi kızabilir ve umut kaybetmek

14. ve aniden telefonum çaldı daha önceden internet üzerinden aradığım ikinci el eşya alan yerler firmalarından bir tanesi SEZGİN SPOT telefondaki ses eski eşyamın ne kadar edeceğini bana söylemekteydi ve ben çok şaşırmıştım bir an şaka olduğunu zannettim ancak karşımdaki kişi ısrarla eşyamı dedikleri fiyata alacaklarını ve hızlı güvenli ve hatta hemen bu işlemi gerçekleştirebileceklerini belirtiyordu.

Davet ettim ama bu arada çok sevinçliydim takımı şampiyon olan bir teknik direktör havasında yerimde duramıyordum.
Kapım Çaldı ve gelen uzman ekip eşyamı hızlı bir şekilde nakliye araçlarına yüklediler ödemesini de En Yüksek Fiyattan Nakit olarak anında yaptılar.
Bu Gerçek olamazdı eski eşyalarımı elimden çıkartmıştım üstelik değerinin üstünde.
Eğer aniden öğrendiğinde anahtar bir kez daha ilk sayfada sıralamasında olduğu geri bazı yüksek otorite web bağlantıları nedeniyle

15- Bunu nasıl yaptın? Sihirle mi Diye Soruyorlar . Hayır Tabiki İşinin hakkını veren ikinci el eşya alan yerler denildiğinde rahatlıkla güvenebileceğiniz bir kurum sayesinde elbette...

Müşteri sorduğunda At-son, bunu nasıl yaptın
İyi ki Varsın Sezgin Spot .

Bu Her Ne kadar mizahi bir hikaye gibi olsada çoğumuzun gerçek hayatında karşılaştığı en büyük dertlerden bir taneside budur .İkinci el eşyalarımızı satacak bir yer bulmak aslında yer bulmakla işin bitmediği yukarıdaki satır aralarında ve resimlerde bir şekilde belirtilmiş.Önemli olan eşyamızı gerçek değerinde yada değerinin üstünde satabilmek hal böyle olunca bu yazıyı paylaşma gereği hissettim kendimce bende size bir referans olsun ikinci el eşyalarınızı güvenle satabileceğiniz bir adres olan Sezgin Spot'u Tercih Etmeniz Yararınıza olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder